Wat hebben we in seizoen 2020 opgeleverd?
In seizoen 2019-2020 zijn we bezig geweest om voor Nederlandse online verkopers de verborgen parels in de Europese e-commerce markt te ontdekken? Dit onderzoek kijkt naar vier belangrijke criteria – lokalisatie, sales, marketing en fullfillment, die van essentieel belang zijn bij een succesvolle uitrol naar nieuwe markten.
Waar liggen de bedreigingen en uitdagingen in de non-usual suspect markten en wat zijn mogelijke oplossingen?
Een eenduidig antwoord is er niet, maar voor elke cross-border ondernemer is er een oplossing op maat.
Download de bluepaper hieronder van onze bevindingen.

“Het jaar 2019-2020 was een erg interessant jaar, waarin we erg veel onderzoek hebben gedaan naar de ecommerce kansen in bijvoorbeeld Tsjechie, Denemarken..het zal je verbazen wat daar uit kwam”
Hans Siebum
Managing Director Global Salesupply
Download onze bluepaper 2019-2020
Sjoukje (Dijkstra) Goldman | Change agent sustainability, PhD candidate in marketing strategy & cross-cultural research
https://www.linkedin.com/in/sjoukjegoldman/
Nick Vermeulen | E-commerce specialist Secrid
https://www.linkedin.com/in/nick-vermeulen
Fabian Berkhof | Head of Product Marketplace at Maykers
https://www.linkedin.com/in/fabianberkhof/
Ludo Verlinden | Global Business Development Manager at Salesupply
https://www.linkedin.com/in/ludoverlinden/
Dennis van de Pol | Founder Snowcountry
https://www.linkedin.com/in/dennis-van-de-pol
Samen helpen we Nederlandse bedrijven verder, elk jaar weer!
Ga aan de slag met de Cross Border e-commerce maturity scan gemaakt door experts op het gebied van internationaal ondernemen.
“Het expertteam heeft dit jaar een fantastische oplevering gedaan. Een maturity scan voor internationale e-commerce voor het MKB. Ik ben trots op dit team!”
Ludo Verlinden
Voorzitter expertgroep cross border ecommerce